Monday, August 23, 2010

Saya rasa....

Ok.. Penulis BUNTU. serius buntu.. rase down 2 d earth.. rase mcm teruk sgt.. rase terbeban.. emotional burden.. bercerita tiada masalah... menangis juga sudah.. namun yang dilalui masih juga begitu... secara jujurnya berfikir.. smpai bilakah akan melalui semua ini.. rase seperti sudah tidak sanggup menanggung.. segala perasaan yang sgt membebankan..

pernah rase sgt helpless.??? sy rase begitu sekarang

pernah rase memang sudah tidak tahu mane arah tujuan? sy rase begitu sekarang

pernah rase sudah jatuh ditimpa tangga?? saya rase begitu sekarang...

pernah rase payah untuk bangun sedangkan tangan sudah sedaya mungkin untuk bertongkat?? saya rase begitu..

pernah rasa anda sudah tak sanggup untuk hadapi?? saya rase begitu sekarang..

saya memang hilang arah... bukan tak cuba untk positif.. bukan tak cuba dilawan rase lemah itu.. bukan tak cuba lawan rase putus asa.. bukan tak cuba untuk rasionalkan diri.. bukan tak cuba tanamkan semangat dan keyakinan baru...

memang telah cuba.. sehabis daya..

TinTa PeNuLis: Saya PerluKan semanGat untUk TerUskan Semua Ini.. Dan KepasTIan Adakah Semua Ini AKan BeraKhir...

No comments: