Monday, June 14, 2010

Ku Mencari... Ku Mencari...

salam..

Hari ini sangat meletihkan... sebenarnya bukan hari ini je... tapi banyak hari... sebelum ini.. sejak adik saya accident.. saya rase saya main kurus... orang lain yang sakit... orang len yang kurus.. penat.. rase cam tinggal tulang

bila adik kena admit kat hospital.. tiap2 hari pergi tengok... turun pagi balik malam.. perjalanan yang jauh memang memenatkan.. ditambahkan dengan bebanan emosi... memang memenatkan.. saya memang terasa bebanannya... bila dah smpai rumah... saya rase dah tak mampu bergerak sebab letih... lepas solat isyak terus tidur.. beberapa hari melalui keadaan yang same...

lepas adik dah boleh keluar... jaga adik di rumah... my mom kerja.. semalam cthnya.. lepas solat subuh buat nasi lemak... lepastu kemas dapur, kemas rumah... pergi fax surat.. pergi pasar.. beli barang... balik memasak....itu pun dah lewat memasak... memasak memang tak letih sangat... tetapi nak prepare bahan2.. nak kemas balik.. barang2 memasak.. nak basuh periuk kuali segala bagai... memang penat.. petang buat minum petang pulak.. adik x dapat jalan... so everyting kena angkut pergi dekat dia..

selain itu saya juga tengah mane nak tinggal... tuk kerja... itu pun sebabkan pening kepala berfikir... serabut dan letih.. hari ini pagi ke Kuala terengganu.. mencari rumah sewa... seharian.. petang pukul 6 lebih baru sampai rumah... memang banyak bnda lagi tak setel... untuk lapor diri...

huhu... saya memang keletihan.. minda, fizikal, emosi... tak sangka saya boleh sekuat ini.. jalan pun macam nak rebah je...

saya mahu melepaskan segalanya.... bersedih.. memendam rasa.. makan hati.. kecewa..

TinTa PeNuLis: Kehidupan Tak seindah yang Kita HarapKan... Jaga Hati Sendiri Lebih Baik jika kita Tak Pernah DihargaI....

AjLa tanya: ade masalah???
Jawpan: Sangat bermasalah..

Mencari ketenangan.. dalam erti kata ketenangan sebenar...

Menangis???

Tak rasanye... hati dah beku... sebeku-bekunya...


it's HURT.. make me HEARTLESS....

2 comments:

Cik feeda said...

be strong aida..be strong...
mmg ak nmpk byk bnde ko kene wt sndr esp tuk family ko...wt la selagi mampu tuk family. biar org xhargai tp ko je tau betapa ko rs puas kan...insyaallah selagi ko mintak pertolongan dariNya selagi tu ko akan dipermudahkan, dimurahkan rezeki...buat la yg terbaik...ko along yg kuat...eceh

aeeda_humairah said...

huhu.. tq fid.. kadang2 rase cam nak jatuh je... kalau tak kuat... mungkin boleh sakit balik...