Monday, January 18, 2010

SeMaLaM & PenGorBaNaN

Salam

Tidak tahulah jika entri ini bercorak pengulangan atau tidak menarik.. saya br pulang dr gem resort. Menghadiri bengkel HSR. apekah HSR? if i'm not mistaken HSR stand for Health Scintifc Research. 5 hari yg hectic. Bermula dengan jumaat sehinggalah isnin yang merangkumi 4 hari berhempas pulas untk pembentangan kertas kerja HSR. Hehe. Memang pening la. Mcm nak present proposal tesis. Huhu. Tu pun byk yg kena komen. Memang letih. Fizikal dan mental.

Okeh, sebelum terlupa. Semalam adalah hari terharu. HikHik. Tidak tahu kenapa. Semalam saya mcm terlebih emosi dan sgt sensentif. Mungkin sbb emosi kurang stabil, pastu ade insan yang bertanya soalan yg sebenarnya takde la sensetif sgt pun tapi tibe2 perkara tersebut menjadi begitu sensetif pada sy mnyebabkan sy menangis. Bukan la menangis, cume menitiskan air mata. Wah, di ofis pulak tu. Nasib baik xde org nampak. Orang mungkan hanya nampak kesan akibat tangisan. Hehe. Tu la sape suruh tanye soalan yg bt saya tacing. Opssss. Tidak berniat untk menyalahkan org yg bertanya. Hehe. Tapi keluarlah ayat2 power. Antaranya?? jangan muntah ye kalau baca. Hehe

cinta dan sayang saje x cukup.. perlukan pengorbanan.

cinta pun perlukan pengorbanan [cewah.. sape ntah bg ayt power ni]

conversation seterusnya tidak perlu dinyatakan di sini. Sebab ia adalah luahan perasaan berciri "personal problem". Oklah. Saya tidak mahu mengulas lanjut mengenai ayat-ayat di atas. Dan mlm semalam juga adalah malam yang tacing [perstiwa berlaku di gem resort selepas waktu bengkel waktu malam]. Saya menonton English movie. Thriller movie i can say. [i'm alone sebab rumate balik rumah] tapi at d end cerita tu sangat tacing. Cerita Kasih sayang dan Pengorbanan yg sgt Tacing. Rase cam menitis air mata [ x sure menitis air mata ke tak].

semua orang berhak mndapat kebahagiaan

tapi kadang-kadang terlalu banyak yang perlu dilakukan dan dikorbankan untk mncapai kebahagiaan itu

[bukan ayt dr movie tersbut..hehe]

Then i realize dat saya mcm sgt sensetif semalam. Emosi kurang stabil. Perasaan begitu mudah tersentuh. Tidak faham lah mengapa.

4 hari yg hectic sudah diceritakan. Esok sy akan ke Marang. Saya rase bersalah kerana mengabaikan pihak yg satu lagi [cewah, mcm ayt org kawin dua.haha]. Tidak mengapa. masuk dalam zam baru 2010 la. Berlaku adil dalam berpoligami . Haha. Tidaklah. Dalam menjalankan tugas. I'll try my best. 70-30 percent da kira ok bos cakap.

Hehe. Oklah. Entri bercorak bosan sudah habis. Adik sy tgk cerita P.Ramlee. Xnaklah tengok sebab sy bukan peminat karya seniman agung negara itu. [sile ambil perhatian; sy tak cakap karya beliau tidak menarik. hehe. dun speculate my statement].

TinTa PenuLis: Dari mana datangya emosi?? Bukankah dari hati. Adakah hati dipengaruhi oleh logikal akal fikiran?? Bukankah tidak.

2 comments:

Cik feeda said...

wawahh...ko tacing ngan sape eh..siap nangis2 lg.musykil ak

aeeda_humairah said...

haha..
xyah musykil da kan..
ko da tau da..
hikhik..
cuak betol org tu...
sampai ber "yessss"
bila ak reply...
kihkihkih..