Thursday, July 8, 2010

SeLamaT PaGi MalaySIa....

Salam.. kawan2 (chewah, macam rancangan kanak2..).. akhirnya.. dapat menulis blog.. sungguh kalau diikutkan rasa hati.. memang nak menulis setiap hari.. tapi hasrat tak semua kesampaian kan? Blog memang disayangi.. namun apakan daya.. hehe..

bile sy duk asyk review blog, saya perasan., saya bnyak menjdkan blog saya tempat nak mngadu.. tempat meluahkan perasaan.. macam2 la.. sedih ke, geram ke, kecewa ke, tension ke.. bak kate cik MIKI.. blog penuh emosi (saya sangat setuju).. but no heart feeling..fungsi blog bersifat subjektif atau dengan kata lain, ikut suka la kan...

entri juga dah banyak tulis sal kerja.. xnk tulis secara kerap2 dah.. sbb macam bosan.. dah la kerja hari2.. xkan nak tulis blog pasal kerja jugak.. bukankah nampak mcm workholic.. jadi baik tak payah.. jadi isu nak tulis pe??? tengok la.. berdasarkan mood dan idea yang sama waktu dengannya.. hehe...

F : Fear
A : Assumption
I : Insensitivity
L : Labeling
U : Uncertainty
R : Resentment
E : Ego

Kita berpijak di bumi yang nyata bila kita yakin dan sedar bukan semua yang kita inginkan akan kita perolehi.. Failure makes me a better person...

2 comments:

Cik feeda said...

...MISTAKES OBVIOUSLY SHOW US WHATS NEEDS IMPROVING...

aeeda_humairah said...

wow.. cmne ayt ko lg power dr ayt aku ni..haha.. men2 je..