Friday, August 6, 2010

Baru MeLangKah....

Salam..
Kehidupan diteruskan... lupekan kesedihan semalam.. dan rasai kegembiraan esk.. macam yakin je.. esk x tahu lagi kehdpan macam mane...
saya mcm kurang suke.. sbb blog sekarang kurang ilmiah.. tetapi hanya penuh dengan emosi.. blog juga kurang membincangkan isu-isu yang berfaedah... mungkin sbb penulis ada bnyak bnda nak difikirkan.. jadi macam kurang masa nak menambah kesesakan di kotak fikiran.. tetapi xpe la.. saya tidak tahu org lain.. tetapi saya suka isu-isu dan topik yang memberi manfaat... yang membuka minda.. yang sinis tetapi hakikat.. yang pahit tetapi itulah kenyataan hidup...
Hehe.. blog saya memang serius raseye.. cume sejak 2 menjak ni.. mcm terlebih emosi.. macam penulisnya juga.. but.. it will be different after dis.. bukan sebuah janji tetapi lebih kepada pengharapan...

2 comments:

miki said...

mmg pon.. blog anda agak emosional..
anda kn suke berfikir..maka, blog akan kelihatan lebih berfakta dan realiti..
eh, saya lop siyes

aeeda_humairah said...

haha.. memam pom...