Thursday, August 5, 2010

SeDih...

Alhamdulillah... majlis telah berlansung dengan jayanya.. sedikit2 kekurangan adalah acceptable... wlpn saya kurang puas hati...
Rasenya telalu banyak ditumpahkan untuk majlis ni... dua hari byk sungguh berendam air mata... menangis sampai teresak2... mujur ade kawan2 yg sudi mndengar luahan...
Setelah saya merasionalkan diri... akhirnya saya tahu saya perlu pasrah dan redha dengan apa yg telah berlaku.. wlpn terlalu pahit untuk diterima... saya sngt bersedih dengan apa yg berlaku..
Kawan-kawan memujuk supaya membiarkan sahaja apa yg berlaku.. Saya pujuk diri.. agar berusaha melupakan segala yang terjadi... Tikam belakang... sampainya hatinya mereka.. setelah apa yg saya lakukan... ini balasan dan pengakhiran yang saya terima.. saya redha... wlpn hati memang hancur rasenye... sbb itu air mata asyk bermain di pinggir kelopak mata... saya jadi sebak... tak mampu menahan air mata dari mengalir.. siapakah dia yang begitu tegar membuat semua ini.. sampai bile-bile pun saya tak akan maafkan.. sungguh.. itu pendirian saya setakat ini.. saya tahu memaafkan adalah lebih baik.. tetapi maaflah.. saya manusia biasa yang begitu terluka apabila dikhianati...
Saya mahu menutup kata-kata... Saya mahu pujuk diri sendiri.. saya mahu berehat.. saya mahu cari ketenangan...
TinTa PeNuLis: Sekeping hati... namun cukup banyak rase yang ada.. bercampur baur... Semoga aku terus tabah menghadapi dugaan sehebat ini... Ya Allah bantulah hambamu ini... [kenapa air mata tak mahu berhenti mengalir....]

No comments: