Sunday, August 1, 2010

Yakin BoLeh!!!

salam..

penulis kurang stabil.. sbb asyk kurang sihat aje... sad... sob..sob.. sob.. wokeh xmau tacing.. cukuplah tacing-tacing ni.. wlpn memang cengeng orangnya.. diakui dengan sepenuh hati.. saya sentiasa butuh perhatian..haha.. [entah sejak bila pandai bahasa indon ni].. saya suka mengadu.. .. memang sebab saya seorang yg manja kot.. kot la.. sejak kerja kat setiu.. 2 hari sekali ibu mesti telefon.. ahakss... minggu ni mungkin setiap hari.. sebab kurang sihat... baiklah.. mengaku memang manja..... dan mungkin juga dimanjakan oleh semua orang..wekkk..

lupakahlah pasal di atas.. hari ni mcm sedikit gembire..

tadi pergi jumpe staff kat kk.. hehe.. nak settlekan beberapa perkara berkenaan minggu penyusuan.. lepas bincang2.. saya pun lepak sekejap kat situ.. pastu cakap la.. "saya sangat bimbang dengan majlis kite ni..".. pastu dieorg cakap.. "boleh cik aida.. kiteorg yakin cik aida boleh buat..." hehe.. ayat2 seterusnya tak perlu dinyatakan di sini..

bukan nak berbangga diri.. sebab saya sndir memang kurang keyakinan diri.. huhu.. sbb masih baru.. cume saya merasakan sedikit kekuatan.. sejujurnya saya rse sangat berdebar dan tidk yakin dengan kemampuan diri sndr untuk organize program sebesar ini..

wlpn org lain yakin saya mampu melakukannya.. tapi saya kurang yakin.. then pagi td telah bercakap dengan CT secara jujurnya "Ti, mcm let it go je.. i akan cube sedaya upaya tetapi x mahu memberi tekanan pada diri sendiri.. akan cuba yang terbaik.. wlpn mungkin x sehebat tahun lepas...".. n CT pun kate.. "xpe da... jangan stress sangat".. bos pzm pun cakap "aida kena tahan cikit duk kat setiu..." ahaksss... okeh.. i will...

bile bercakap dengan staff petang tadi ... ade sedikit keyakinan... alhamdulillah.. sekurang2nya semakin yakin saya boleh melakukannya..

oklah.. entri pendek je la.. kena tdo awal.. esk perjuangan masih belum selesai.. last meeting 4 d big event.. hehe.. salam semua..

2 comments:

idatazira said...

oh ini entri pendek ke aida?
hoho.
yakin boleh, rakan muda. :D

aeeda_humairah said...

haha perli nampak soklan cik saida.. kire pendek la tu...